JÄSENMAKSU

Tervetuloa kannustavaan painonhallinnan vertaistukiryhmään. Edullinen jäsenmaksu.
Painonhallinnan vertaistukiyhdistys ry ei tavoittele voittoa,
vaan jäsenmaksut käytetään ryhmätapaamisten järjestämiseen.
Painonhallintaryhmässä käyvät liittyvät myös Painonhallinnan vertaistukiyhdistys ry:n jäseniksi.

Jäsenmaksu 2024

Painonhallinnan vertaistukiyhdistys ry:n jäsenmaksu maksetaan kerran vuodessa. Uudet jäsenet maksavat jäsenmaksun ensimmäisellä kerralla. Vanhoille jäsenille lähetetään lasku sähköpostilla.

30 €

Liittymismaksu

Liittymismaksu maksetaan vain kerran, ensimmäisellä kerralla.

Liittymismaksulla saa aloituspaketin ja alkuopastuksen.

Ryhmätapaamiset

Osallistumisesta ryhmätapaamisiin ei makseta mitään erikseen; maksettu jäsenmaksu riittää sisäänpääsyyn.

Maksu mielellään kortilla. Yhdistyksellä on käytössään iZettle -maksupääte lähimaksuominaisuudella. Jos maksat käteisellä, ystävällisesti varaa mukaan tasaraha.

10 €

Maksu käteisellä tai kortilla. Yhdistyksellä on käytössään iZettle -maksupääte lähimaksuominaisuudella.