HINNASTO 2020

HUOM! Kansalaistoiminnan keskus Leinikki sulkee ovensa yleisöltä koronavirusepidemian vuoksi. Kaikki koulutustilaisuudet, seminaarit, avoimet yleisötapahtumat ja kokoontumiset peruutetaan toistaiseksi ainakin toukokuun loppuun saakka. Näin ollen myös Painonhallinnan vertaistukiyhdistyksen viikottaiset ryhmätapaamiset on peruttu. Tiedotamme heti, jos tilanteeseen tulee muutoksia.

Tervetuloa kannustavaan painonhallinnan vertaistukiryhmään. Edullinen jäsen- ja viikkomaksu. Painonhallinnan vertaistukiyhdistys ry ei tavoittele voittoa, vaan maksut käytetään ryhmätapaamisten järjestämiseen. Painonhallintaryhmässä käyvät liittyvät myös Painonhallinnan vertaistukiyhdistys ry:n jäseniksi.
Hinnasto voimassa toistaiseksi.

Jäsenmaksu 2020

Painonhallinnan vertaistukiyhdistys ry:n jäsenmaksu maksetaan kerran vuodessa. Uudet jäsenet maksavat jäsenmaksun ensimmäisellä kerralla. Vanhoille jäsenille lähetetään lasku sähköpostilla.

15 €

Liittymismaksu

Liittymismaksu maksetaan vain kerran, ensimmäisellä kerralla.

10 €

Ryhmätapaamiset / viikkomaksu

Ryhmätapaaminen sisältää punnituksen, henkilökohtaisen ohjauksen, painonhallintaa tukevaa materiaalia sekä Auli Jääskeläisen luennon.

12 €

Ryhmätapaamiset / sarjakortti 4 kertaa

Sarjakortti sisältää 4 ryhmätapaamista.
Voimassa 6 viikkoa.

40 €

Ryhmätapaamiset / sarjakortti 12 kertaa

Sarjakortti sisältää 12 ryhmätapaamista.

Voimassa 15 viikkoa.

110 €

Tuo uusi jäsen mukaan, viikkomaksu -50%

Kun tuot uuden jäsenen mukaan ryhmään, saat itse viikkomaksun puoleen hintaan eli 6 eurolla.

6 €

Väliin jääneen viikon materiaalit

Jos et pääse jonain viikkona ryhmään, voit ostaa väliin jääneen viikon materiaalit pienellä maksulla.

5 €

Maksu käteisellä tai kortilla. Yhdistyksellä on käytössään iZettle -maksupääte lähimaksuominaisuudella.